4. B
Ako pilotná a najstaršia trieda sme sa snažili počas DOD ohúriť našich možných budúcich prvákov a ich rodičov úrovňou angličtiny, ktorú sme počas štúdia nadobudli konverzačnými schopnosťami, intelektom, vtipom a pohotovými odpoveďami. Predstavili sme im spôsob štúdia angličtiny na našej škole, porozprávali sme sa o rôznych zaujímavých aktivitách, súťažiach a prednáškach, ktoré sme počas štúdia mali možnosť absolvovať a v rámci veľmi živých diskusií sme odpovedali na rôzne otázky. Dúfame, že sa s mnohými návštevníkmi stretneme v budúcom školskom roku ako s novými spolužiakmi.
3. B
Žiaci 3.B mali v rámci DOD hodinu spoločenskej komunikácie s Pani profesorkou Kúbekovou. Pripravili sme si konverzáciu o medzinárodnej etikete v biznis prostredí. Potencionálnym uchádzačom a ich rodičom sme predviedli svoje zručnosti v prezentovaní. Rodičia aj žiaci prejavili záujem a my sme radi odpovedali na otázky ohľadom odborných predmetov na našej škole.
2. C
Na predmete tovaroznalectvo sme rodičov a žiakov informovali o tom, ako im pomôžu vedomosti a zručnosti nadobudnuté počas štúdia v budúcom živote a pri ďalšom vzdelávaní. Ako sa žiaci uplatnia po skončení školy na trhu práce vo sfére obchodu a služieb. V rámci hodiny sme im atraktívnou formou predstavili potraviny, povzbudivé pochutiny. Vhodnými prezentáciami sme ukázali na základné výrobné procesy výroby čokolády. Rodičia mohli nahliadnuť do seminárnych prác, ktoré si žiaci vypracovali v priebehu štúdia. Do aktivít sme zapojili žiakov aj rodičov, ktorí sa s radosťou zúčastnili ochutnávky, ktorú sme pripravili spolu so žiakmi II.C triedy.
3. C
Na dni otvorených dverí na SSŠ sme prezentovali výučbu maturitných predmetov.
Na predmetoch podniková ekonomika a účtovníctvo sa návštevníci našej školy oboznámili s odbornými ekonomickými predmetmi s ich využitím v praxi. Žiakov ôsmych a deviatych ročníkov zaujala forma výučby, tvorivý spôsob spracovania témy, náklady a ich účtovanie. Sami sa aktívne zapojili do výkladu a s úspechom vydedukovali záver z problémového vyučovania. Videli sme, že vyučovanie odborných ekonomických predmetov ich zaujalo a odchádzali domov plní dojmov z novej školy.
2. B
Slovenský jazyk môže byť zábavný a zaujímavý. Potenciálnych a nádejných uchádzačov o štúdium na Súkromnej obchodnej akadémii v Nitre sme o tom presvedčili my, študenti II.B triedy. V rámci predmetu slovenský jazyk sme žiakov aj rodičov oboznámili s obsahom vyučovacieho predmetu, ale aj s aktivitami a súťažami, ktorých sa môžu ako žiaci našej školy zúčastniť. Prostredníctvom hravých a zábavných aktivít sme im predstavili spôsob, akým sa vyučuje slovenský jazyk a tiež sme sa porozprávali o tom, ako prebieha maturitná skúška. Návštevníci mali možnosť oboznámiť sa s prezentáciami žiakov, ale mohli si vypočuť aj vlastnú básnickú tvorbu žiakov II.B triedy. Na záver sme im predviedli o najpestrejšiu slovnú zásobu, do ktorej sa aktívne zapojili aj žiaci a rodičia. Sme presvedčení, že nielen budúcich prvákov, ale aj rodičov program DOD zaujal. Dúfame, že získali veľa nových informácii o možnostiach štúdia a zároveň sa spolu s nami zabavili.
1. B
Ako trieda s najväčšou dotáciou 20 vyučovacích hodín anglického jazyka sme mali mnoho možností ukázať rôzne typy vyučovacích hodín, ktoré používame na všetkých druhoch anglického jazyka (gramatika, konverzácia, literatúra a reálie anglicky hovoriacich krajín). Zapôsobili sme na návštevníkov odhadovaním pokračovania videosekcií budúcom čase (demonštrácia netradičného vyučovania gramatiky budúcich časov), dramatizáciou scén zo Shakespearovho Rómea a Júlie (literatúra), konverzačnými zručnosťami predstavovaním reklamy a propagácie produktov, vedomosťami z reálií a vtipným kvízom o anglicky hovoriacich krajinách, ako i jednoduchým kvízom pre našich návštevníkov, ktorého víťazi získali peknú odmenu a všetci účastníci kvízu malú sladkosť